Kapcsolat
Elérhetőségek
Kapcsolatfelvétel menete
Visszaigazolás
Az űrlap elküldését követően automatikus e-mailt küldünk, amelyben megadjuk a kapcsolatfelvétel lehetséges módjait (telefon, e-mail, személyes konzultáció).
Első egyeztetés
A kapcsolatfelvételt követően feltérképezzük vállalkozása helyzetét, összegyűjtjük az Ön által jelzett kérdéseket és problémákat.
Dokumentumok átvizsgálása
Átnézzük a rendelkezésünkre bocsátott anyagokat és elkészítjük a szükséges kérdéslistát, valamint egy előzetes javaslatot a további lépésekről. Ez a folyamat általában 1–2 napot, összetettebb esetben több időt is igénybe vehet.
Személyes konzultáció
Felvesszük Önnel a kapcsolatot, és részletesen átbeszéljük a vállalkozás igényeit, valamint az esetlegesen javításra szoruló területeket.
Árajánlat készítése
Amennyiben minden szükséges információ rendelkezésünkre áll, elkészítjük az Ön cégére szabott árajánlatot.
Szerződéskötés
A közös munka megkezdése minden esetben írásos szerződés aláírásával történik. Ez a biztosíték mind az ügyfél, mind a könyvelőiroda számára.