Könyvelési szolgáltatásaink

Teljes körű könyvelés minden vállalkozási formára

Napi könyvelési teendők

Könyvelőink a következő feladatokat látják el ügyfeleink részére:

Z

Banki tranzakciók és pénztármozgások rögzítése

Z

Szállítói és vevői számlák könyvelése

Z

Tárgyi eszközök nyilvántartása és értékcsökkenés kezelése

Z

Devizás ügyletek könyvelése

Z

Havi és éves zárások, adóbevallások elkészítése

Z

Időszakonkénti főkönyvi kivonat elkészítése

Z

Bankkártyás tranzakciók kimutatása

Z

Pénztárgépes értékesítések

Munkaszámos könyvelés és önköltségszámítás

Számos ügyfelünknél munkaszámos könyvelési rendszert alkalmazunk, amely lehetővé teszi a projektek és költséghelyek pontos követését. Ez különösen hasznos az önköltségszámítás során, mivel átláthatóvá teszi a vállalkozás egyes tevékenységeinek, projektjeinek vagy termékeinek gazdasági eredményességét.

Széles ügyfélkör, széles tapasztalat

Több évtizedes szakmai tapasztalatunk révén ügyfeleink között megtalálhatók a legkülönbözőbb tevékenységi körű vállalkozások, a fuvarozástól az építőiparon át egészen a vendéglátásig és szolgáltatásokig. Ez biztosítja, hogy könyvelőirodánk minden szektor sajátosságát jól ismeri, és képes a speciális könyvelési szabályok alkalmazására.

Cége jó kezekben van

Irodánk napi szinten végzi ügyfelei könyvelési feladatait, legyen szó egyéni vállalkozóról, egyesületről, alapítványról, vagy akár társas vállalkozásról (Kft., Bt., Zrt., Nyrt.). Tapasztalatunknak és precíz munkavégzésünknek köszönhetően minden partnerünk számára biztosítjuk a jogszabályoknak megfelelő, naprakész és átlátható pénzügyi nyilvántartást.

Miért érdemes ránk bízni könyvelését?

Pontosság és megbízhatóság

Bővebben

Minden könyvelési feladatot a legnagyobb gondossággal végzünk, így ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy nyilvántartásaik hibátlanok és határidőre elkészülnek.

Naprakész szakmai tudás

Bővebben

Könyvelőink folyamatosan képzik magukat, így mindig tisztában vannak a legújabb adózási és jogszabályi változásokkal, amelyeket azonnal alkalmazunk ügyfeleink érdekében.

Modern könyvelési rendszerek

Bővebben

A legkorszerűbb szoftverek és eszközök használatával gyors, biztonságos és átlátható feldolgozást biztosítunk minden ügyfél számára.

Személyre szabott megoldások

Bővebben
Tudjuk, hogy minden vállalkozás más és más – ezért szolgáltatásainkat mindig az adott cég tevékenységéhez, méretéhez és igényeihez igazítjuk.

NAV előtti képviselet

Bővebben
Igény esetén teljes körűen képviseljük ügyfeleinket az adóhatóság előtt, így partnereink nyugodtan ránk bízhatják a hivatalos ügyintézést.

Rugalmas kapcsolattartás

Bővebben
Akár személyesen, akár online meetingeken vagy futárszolgálaton keresztül történik az anyagok átadása, minden ügyfelünk számára kényelmes és gördülékeny együttműködést biztosítunk.

Könyvelőirodánk számokban

0%-os

Ügyféli elégedettség

0+
Cégek könyvelése
0+
Millió forint áfa visszaigénylése évente

Gyakori kérdések

Mi a következménye, ha a könyvelő téves adatokat ad be?

Ha a könyvelő téves adatokat ad be, akkor mulasztási bírság (magánszemélynél 400 ezer Ft-ig, más adózónál 1000 ezer Ft-ig), valamint polgári és büntetőjogi felelősség is terhelheti az adózót.

Mi történik ha nincs bevétel egy cégnek, ez hogy hat a díjazásban?

Nullás cégek esetén egy minimális díjat számolunk fel, mert cégeket nem lehet fizikailag szüneteltetni. A bevallásokat nullás adattartalommal akkor is be kell küldeni.

Hogyan lehet helyesbíteni egy hibás bevallást?

A hibás bevallást önellenőrzéssel vagy helyesbítéssel lehet javítani, amit a NAV-hoz elektronikusan -online kell beküldeni.

Elérhetőségek

Kapcsolatfelvétel

Kapcsolatfelvétel menete

Visszaigazolás

Az űrlap elküldését követően automatikus e-mailt küldünk, amelyben megadjuk a kapcsolatfelvétel lehetséges módjait (telefon, e-mail, személyes konzultáció).

Első egyeztetés

A kapcsolatfelvételt követően feltérképezzük vállalkozása helyzetét, összegyűjtjük az Ön által jelzett kérdéseket és problémákat.

Dokumentumok átvizsgálása

Átnézzük a rendelkezésünkre bocsátott anyagokat és elkészítjük a szükséges kérdéslistát, valamint egy előzetes javaslatot a további lépésekről. Ez a folyamat általában 1–2 napot, összetettebb esetben több időt is igénybe vehet.

Személyes konzultáció

Felvesszük Önnel a kapcsolatot, és részletesen átbeszéljük a vállalkozás igényeit, valamint az esetlegesen javításra szoruló területeket.

Árajánlat készítése

Amennyiben minden szükséges információ rendelkezésünkre áll, elkészítjük az Ön cégére szabott árajánlatot.

Szerződéskötés

A közös munka megkezdése minden esetben írásos szerződés aláírásával történik. Ez a biztosíték mind az ügyfél, mind a könyvelőiroda számára.

Elérhetőségek

Kapcsolatfelvétel